به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات وارتباطات شهرداری تهران، امکان بازدید و آشنایی با رصدخانه تخصصی شهر تهران به مدت یک هفته کاری از یکشنبه نوزدهم مرداد تا چهارشنبه، بیست و سوم برای خبرنگاران و کلیه اصحاب رسانه، با رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی و در گروه‌های حداکثر ۱۰ نفره فراهم شده است.

گفتنی است رصدخانه شهری تهران در برج میلاد قرار دارد و امکان رصد داده‌های شهری رابر روی ماکت شهر تهران به صورت بصری و هوشمند فراهم می‌کند. برای مثال در این مرکز علاوه بر مشاهده داده‌های تصویری در ویدئو وال بزرگ موجود در سالن رصدخانه و پنجره‌های دیجیتال، امکان نمایش نقشه‌های موضوعی و متغیر از ترافیک روزانه تهران، جمعیت پایتخت به تفکیک مناطق و تحلیل‌های آماری از دلایل تغییر جمعیت در طول زمان، مستنداتی از وضعیت سلامت و اماکن فرهنگی مثل سینما‌ها و فرهنگسرا‌ها و بسیاری موضوعات دیگر موجود است. همچنین بخش جذابی به عنوان تاریخچه شهر تهران و گسترش مرز آن از سال ۱۲۷۰ تا کنون، بر روی ماکت قابل مشاهده است.
 
علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند با روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران به شماره ۸۴۱۶۹۰۰۴ تماس بگیرند و یا به نشانی tmicto.tehran.ir مراجعه نمایند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: