خرید نجومی هواپیما؛ فرجام ادعاها و انتقادها

تحقیقا هیچ‌کدام از استدلال‌های دولتمردان یازدهم برای خرید هواپیما هیچ نسبتی با منطق و واقعیت ندارد. در کنار این توجیهات، دستگاه تبلیغاتی لیبرال‌ها در طول این مدت تمام هم خود را مصروف القای این دروغ بزرگ کرد که «منتقدان مخالف خرید هواپیما برای کشور هستند.»

آمریکا 38 سال است ایران را تحت نظر دارد و نتوانسته غلطی بکند

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تبلیغاتی خواندن اظهارات مشاور امنیت ملی دولت آمریکا گفت: آمریکا 38 سال است ایران را تحت نظر دارد و نتوانسته است هیچ غلطی بکند.

ترامپ: به ایران رسماً اخطار می‌دهیم/آمریکا با برجام به ایران زندگی بخشید

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که ایران به دلیل آزمایش موشک بالستیکی اخیر خود رسماً تحت نظر قرار می‌گیرد.

زمانی:گفته بودم که در هفته نوزدهم جزو 3 تیم اول هستیم/پرونده پروپیچ جدید نیست و مربوط به قبل است

عضو هیات مدیره استقلال گفت:قبلا گفته بودم که در پایان هفته نوزدهم جزو 3 تیم اول قرار خواهیم گرفت.

بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را ثابت نگه داشت/کاهش ارزش دلار آمریکا به کمترین میزان 12 ماه گذشته

بانک مرکزی آمریکا بعد از دو روز نشست و بررسی تصمیم گرفت نرخ بهره را در این کشور افزایش ندهد، همین مسأله ارزش دلار را به کمترین میزان 12 ماه گذشته کاهش داد و در مقابل 6 ارز مهم ارزش ‌آن سقوط کرد.

برف و کولاک ۱۸ استان کشور را درنوردید/ رهاسازی ۶۸۹ خودروی گرفتار در برف

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک در ۱۸ استان کشور گفت: ۳۴۰۰ نفر طی ۲ روز گذشته به دلیل این حادثه امدادرسانی شده و ۱۱ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

برق 50 هزار خانوار در گیلان قطع شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان به بارش برف از روز گذشته در استان اشاره کرد و گفت: برق 50 هزار خانوار به دلیل بارش برف در گیلان قطع شده است.

همه درقبال جان باختن کولبرها مسئولیم/هموطنان‌مان به دلیل نداشتن شغل آبرومند به مشاغل بی ثبات روی می‌آورند

رئیس فراکسیون امید مجلس تصریح کرد:‌ برخی از هموطنانمان به دلیل نداشتن شغلی آبرومند و عدم توسعه پایدار در آن مناطق به مشاغل بی ثبات روی می‌آورند که درشأن آنها و نظام نیست.

نمره سختی می‌توان به میزان انطباق دخل و خرج کشور در بودجه 94 داد/ دولت در 55 درصد احکام بودجه 94 تخلف کرده است

رئیس دیوان محاسبات با بیان اینکه نمره سختی می‌توان به میزان انطباق دخل و خرج کشور در بودجه 94 داد، تأکید کرد: دولت در 55 درصد احکام بودجه 94 تخلف کرده است و هزینه‌های جاری نسبت به درآمدهای کشور فاصله دارد و حتی عقب‌تر رفته‌ایم.

جزئیات بخشنامه ابلاغی بانک مرکزی برای بدهکاران بانکی/ممنوع الخروجی آخرین اقدام است

مدیرکل حقوقی بانک مرکزی گفت: ایجاد محدودیت برای آزادی های شخصی از جمله ممنوع الخروجی بدهکاران بانکی در موارد استثنایی و به عنوان آخرین اقدام قانونی و اجرایی بانک ها است.

گزارش شهردار تهران در خصوص حادثه پلاسکو قابل قبول بود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گزارش شهردار تهران در خصوص حادثه پلاسکو را قابل قبول دانست.

زمان برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان به توافق وزارت کشور و مجلس خبرگان بستگی دارد/ جلسه هیأت نظارت بر انتخابات در هفته آینده

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه تعیین زمان برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان به توافق وزارت کشور و مجلس خبرگان بستگی دارد، گفت: هیأت نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهد.

ایران برای دفاع از خود نیازمند اجازه هیچ کشوری نیست/ ایران به فعالیت‌های موشکی خود با قدرت ادامه خواهد داد

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه ایران برای دفاع از خود، از هیچ کشوری اجازه نمی‌گیرد، گفت: موشک‌های آزمایش‌شده ایران دفاعی هستند و ایران با قدرت به فعالیت‌های موشکی خود ادامه خواهد داد.

ارجاع طرح استیضاح دانش آشتیانی به کمیسیون آموزش/ بررسی طرح پس از پایان تعطیلات

عضو هیأت رئیسه مجلس از ارجاع طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش به کمیسیون آموزش در روز گذشته خبرداد.

انفجار در ساختمان پزشکان تهران‌پارس/ مهناز افشار راهی بیمارستان شد

سخنگوی اورژانس تهران از انتقال مهناز افشار بازیگر سینما به دلیل مشکل قلبی خبرداد.

آزمایش موشکی ایران نقض برجام نیست/ موضع ظریف در قبال آزمایش موشکی ایران مقتدرانه است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آزمایش موشکی ایران نقض برجام نیست، گفت: موضع مقامات ایران چه نظامی و سیاسی از جمله آقای ظریف موضع کاملاً مقتدرانه‌ای است.

وزیر خارجه جدید آمریکا چه مواضعی درباره ایران و برجام دارد؟

وزیر خارجه جدید آمریکا در جلسه تأیید صلاحیتش در سنا که دی‌ماه برگزار شد مواضعش درباره توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 را بیان کرده است.

از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران حمایت می‌کنم/مماشات با ایران بس است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید ایران رفتار دوستانه‌ای با آمریکا ندارد و باید سیاست سخت‌گیرانه‌ای در مقابله با تهران اتخاذ شود.

مخاطب دستور ترامپ، مردم و ملت ایران است نه دولت/ عزت به پاسپورت ایرانی نه تنها برنگشت بلکه بدتر هم شد

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس نهم گفت: مخاطب این دستور ترامپ، مردم و ملت ایران هستند نه دولت و نشان می‌دهد کینه آمریکایی‌ها ازمردم و اعتقادات انقلابی ایرانی‌هاست و این یک اقدام سازماندهی شده برای تهاجم به مردم ایران است.

انسداد ۹ محور به دلیل شرایط نامساعد جوی/ اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای کندوان و هراز

تردد تریلر‌، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس و بالعکس و هراز کماکان ممنوع است همچنین در محور هراز تردد‌ کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۸ تا ۲۲ امروز و فردا ممنوع است.

واکنش سفارت ایران به فضاسازی محافل رسانه‌ای و مطبوعاتی آذربایجان

بخش مطبوعاتی سفارت ایران در جمهوری آذربایجان در واکنش به اخبار منتشر شده در خصوص ارتباط کارکنان سفارت با یک حزب سیاسی این کشور تاکید کرد: این ملاقات هیچگونه رویکردی بر خلاف منافع همکاری‌های دوستانه ایران و آذربایجان نداشته است.

هندسه قدرت در جهان در حال تغییر است/ ایران گلوی دشمنان را در در تمام جهان اسلام فشرده است

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نظام ما توانسته نفوذی عظیم در منطقه‌ای به نام جهان اسلام داشته باشد که ده‌ها سال تحت سیطره قدرت‌های بزرگ قرارگرفته بود.

آستانه دوشنبه میزبان مذاکرات ایران، روسیه و ترکیه خواهد بود

نمایندگان ایران، ترکیه و روسیه دوشنبه هفته آینده برای بحث در مورد آتش‌بس در سوریه در آستانه قزاقستان دیدار می‌کنند.

اسناد استفاده ناصواب حسین فریدون از موقعیت و جایگاهش وجود دارد/ اسناد را به قوه قضایه ارائه می‌کنیم

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: اسنادی مبنی بر سواستفاده بردار رئیس جمهور از موقعیت و جایگاهش وجود دارد که نمایندگان در صورت لزوم این اسناد را به قوه قضاییه ارائه خواهند کرد.

700 تروریست جبهة النصره در هفته‌های اخیر سوریه را ترک کردند

یک عضو بلندپایه اما جدا شده از جبهة النصره اعلام کرده است که در هفته‌های اخیر و همراه با درگیری در میان گروه‌های مختلف در ادلب، 700 عضو جبهة‌ النصره از این گروهک جدا شده و سوریه را ترک کرده‌اند.

روسیه: واشنگتن با تحریم‌های جدید علیه ایران، اجرای برجام را پیچیده نکند

وزارت خارجه روسیه از واشنگتن خواست با پایبندی به توافق برجام، تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال نکند.

دولت آینده باید تلاش‌های پرثمری در جهت رفع بیکاری از مناطق مرزی به خرج دهد

عضو کمیسیون عمران درباره ضرورت توجه دولت به اشتغال مرزنشینان به منظور رهایی آنان از راه‌هایی همچون کولبری برای امرار معاش گفت: دولت آینده باید تلاش‌های پرثمری در جهت رفع بیکاری از مناطق مرزی به خرج دهد.

لغو اکران فیلم‌های جشنواره فجر در گیلان/ برگزاری مراسم میلاد حضرت زینب (س) به روز دیگر موکول شد

اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سانس‌های 15 و 17 در گیلان لغو شده است.

«ماه گرفتگی» تصویری از گفتمان غلط برخی رجال کشور است

مسعود اطیابی گفت: فکر می‌کنم «ماه‌گرفتگی» می‌تواند در آینده مرجعی باشد برای این که تصویری از گفتمان غلط برخی رجال مملکت را ببینیم.

افزایش قیمت نفت با ادعاهای مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا درباره ایران

پس از آنکه مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا مدعی شد واشنگتن در پاسخ به آزمایش موشکی تهران را در مرحله اضطرار قرار داده است، قیمت نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت.

با اظهارات فلین درباره ایران، سیاست خارجی ترامپ لحن ستیزه‌جویانه به خود گرفت

یک روزنامه آمریکایی گزارش کرد که با اظهارات مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره ایران، اولین روزهای سیاست خارجی ترامپ لحنی ستیزه‌جویانه به خود گرفت.

مستندات کافی درباره حسین فریدون وجود دارد/ عمر تکذیبیه او کوتاه است

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مستندات کافی در مورد مسائل مطرح شده در خصوص برادر رئیس جمهور وجود دارد.

جلیلوند: نسبت به مفهوم فیلمنامه، ساختار و فرم فیلم را انتخاب می‌کنم/ مشاوران مختلفی در نگارش اثرم همراه ما بودند

وحید جلیلوند گفت: اصولاً بسته به مفهوم و موضوعی که فیلمنامه می‌خواهد مطرح کند، ژانر و ساختار اثرم را انتخاب می‌کنم. طرح «بدون تاریخ، بدون امضاء» با فرم ساختاری رئالیستی و یا ناتورالیستی بهتر جواب می‌داد.

آمریکا با ایران‌هراسی به‌دنبال فروش سلاح‌های انبارشده‌اش/فعالیت‌های موشکی ایران قابل مذاکره نیست

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا با ایجاد ایران‌هراسی به دنبال فروش سلاح‌های انبارشده خود به کشورهای عربی منطقه است، گفت: به آمریکایی‌‌ها اجازه اظهارنظر در خصوص فعالیت‌های موشکی کشور را نمی‌دهیم.

کاندیداتوری‌ام برای ریاست جمهوری بستگی به شرایط دارد/ شاید کاندیدا شدم

نایب رئیس مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا کاندیدای ریاست جمهوری می‌شود یا نه، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و بسته به شرایط اتفاقات مختلفی می‌تواند رخ دهد.

نشست نهایی بررسی استیضاح وزیر راه 24 بهمن برگزار می‌شود/ عدم حضور وزیر در کمیسیون به ضررش تمام شد

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به اینکه وزیر راه به هیأت رئیسه نامه زده و عنوان کرده بود که از بنده برای حضور در نشست بررسی استیضاحم دعوت نکرده بودند لذا یکشنبه هفته آینده نشست بررسی استیضاح وزیر راه مجددا تشکیل می‌شود.

برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان همزمان با انتخابات مجلس

بر اساس مصوبه جلسه امروز هیأت رئیسه مجلس خبرگان مقرر شد انتخابات میان‌دوره‌ای این مجلس همزمان با یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

ترامپ: اوضاع جهان را درست خواهم کرد/ همه دارند از آمریکا سوءاستفاده می‌کنند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا طی اظهاراتی اعلام کرد که داعش علیه مسلمان‌ها اقدامات وحشیانه‌ای مرتکب شده است و جامعه جهانی باید جلوی آن را بگیرد.

وجود 50 هزار دانش‌آموخته بیکار با مدرک دکتری در کشور/ بحران ظرفیت خالی در دانشگاه‌ها/ مردم بدانند که دیگر مدرک به درد نمی‌خورد!/ چاره‌ای جز مهارتی کردن رشته‌ها نیست

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دیگر مدرک به درد نمی‌خورد و باید به دنبال افزایش مهارت‌ها در رشته‌های گوناگون بود گفت: درحال حاضر در کشور 50 هزار دانش‌آموخته بیکار با مدرک دکتری داریم.

کجای این مدیریت دولت مصداق «تدبیر و امید» است/۴ بار از استاندار شکایت کردیم/ کولبرهای کشته شده قربانی نداشتن شغل شدند

نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس با بیان اینکه منشأ مشکلات و سوءمدیریت در آذربایجان غربی شخص استاندار است، از ارسال 4 شکایت از استاندار به نهادهای مختلف خبر داد و گفت: دلیل عدم‌درمان دندان فاسد توسط رئیس‌جمهور برای ما هم مشخص نیست.